Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Blog - Furniture, Architecture and Design - Mebway

9 na 10 osób przed zakupem mebli w pierwszym kroku szuka informacji o produktach w internecie.
W teraźniejszości całe nasze funkcjonowanie opiera się na świecie online. Powstaje coraz więcej miejsc, platform wielostronnych tzw. marketplaców, które stanowią alternatywę dla własnych stron internetowych.

Czy home office jest zagrożeniem dla branży mebli biurowych?
Rok 2020 wprowadził bardzo wiele zmian w naszym codziennym życiu, tak samo osobistym jak i zawodowym.
Dla pracowników jedną z podstawowych zmian wprowadzonych w tym roku jest praca w domu.

O pracy zdalnej krąży wiele mitów, faktów i przekłamań. Dla wielu osób „praca zdalna” była wymarzoną pracą, dla wielu osób kojarzyła się pracowaniem na hamaku gdzieś na rajskiej wyspie. Wiele osób nie wyobraża sobie pracować inaczej, dla wielu osób ten typ pracy jest formą, z którą sobie nie radzą i dla nich jest ten artykuł. W tym wpisie poznacie podstawy wydajnej pracy zdalnej.

Firmy od dawna prześcigają się we wprowadzaniu innowacji i usprawnień w funkcjonowaniu firmy. Duże korporacje już dawno zauważyły, że inwestycja w pracownika, jego komfort i zadowolenie przekłada się na jego wydajność, czyli na zysk.

W naszym pierwszym wpisie omówiliśmy 3 sposoby na leasing mebli. Poprzedni tekst miał charakter teoretyczny, ale wszyscy wiemy czym jest teoria bez praktyki.
W związku z tym postanowiliśmy nieco rozszerzyć tematykę zakupu wyposażenia biurowego o kolejny tekst. Skupi się on już tylko i wyłącznie na praktycznych aspektach, ukaże korzyści jakie uzyska przedsiębiorca, który zdecyduje się na taką formę finansowania swoich zakupów.

Od dawna wiadomo, że lepsze środowisko pracy wpływa na efektywność i wydajność pracownika. Świadomość poprawy standardów pracy, zarówno po stronie pracodawcy, jak i pracownika stale wzrasta. Rośnie zatem potrzeba lepszej organizacji biura, zarówno w kwestii wyposażenia, ergonomii, jak i kształtowania otoczenia.