Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Blog - Furniture, Architecture and Design - Mebway
Praca Hybrydowa – Statystyki, które zmienią podejście pracodawców
Od wybuchu pandemii COVID-19, nasza percepcja pracy i miejsca jej wykonywania przeszła rewolucyjne zmiany. Coraz więcej pracodawców przekształca swoje podejście do organizacji pracy, przechodząc na tryb hybrydowy lub całkowicie zdalny.
Praca hybrydowa, czyli model, w którym część czasu pracujemy z domu, a część w tradycyjnym biurze, staje się nowym standardem dla wielu firm. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby pracowników, którzy doceniają możliwość elastycznego planowania czasu i przestrzeni pracy. Odpowiednio skonstruowany model pracy hybrydowej pozwala na harmonizację życia zawodowego i prywatnego, poprawiając równowagę między nimi oraz zwiększając satysfakcję z pracy. W MebWay również już od kilku lat praktykujemy model pracy hybrydowej. To umożliwia nam efektywną organizację czasu oraz sprzyja zwiększeniu produktywności i satysfakcji pracowników.
Marzenia o idealnej przestrzeni mogą stać się rzeczywistością dzięki MebWay – w naszej firmie wierzymy, że dostosowywanie wnętrz do indywidualnych preferencji jest niemal niezbędne, aby czuć się komfortowo i pracować efektywnej.
W dzisiejszym artykule pokażemy Ci, jak na nasze usługi reagowali klienci MebWay – Niemal 400 pozytywnych opinii na Google. Sprawdź, co o nas mówią!
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności - KPO dla branży hotelarskiej. Co musisz wiedzieć?
W ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) powstał program Dotacje HoReCa 2024, który ma wesprzeć rozwój firm działających w obszarach dotkniętych pandemią COVID-19.
Wyposażenie domowego biura w erze pracy hybrydowej: Kluczowe wskazówki i propozycje MebWay
W Mebway od wielu lat pracujemy w stylu hybrydowym – mamy w tej kwestii duże doświadczenie, dlatego chętnie podzielimy się z Wami kilkoma wskazówkami dotyczącymi odpowiedniego wyposażenia swojego domu/mieszkania, aby stanowiło wygodne i funkcjonalne miejsce pracy.
Dnia 2 listopada 2023 weszło w życie rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. Zgodnie z tym rozporządzeniem, do 18 maja 2024 roku, wszystkie stanowiska biurowe powinny być odpowiednio dostosowane, aby zapewniać pracownikom komfort i odpowiednie standardy. Jakie dokładnie są to wymagania?