Wyposażenie biura wcale nie musi być trudnym zadaniem. Wystarczy pamiętać o kilku podstawowych kwestiach, które zapewnią pracownikom odpowiednie warunki, podnosząc dzięki temu ich efektywność i komfort pracy. Biuro to w końcu to miejsce, gdzie spędzamy zazwyczaj 8 godzin dziennie, dlatego podstawą jest, aby było w pełni funkcjonalne i odpowiednio wyposażone.

W dzisiejszym artykule przedstawimy Wam niezbędne meble biurowe, których nie możesz pominąć podczas urządzania. Sprawdź, na co zwrócić uwagę i stwórz perfekcyjnie wyposażone biuro.

Must have w każdym biurze – komfortowa przestrzeń dla pracowników

Co znajduje się na wyposażeniu biura? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Wszystko zależne jest od kilku czynników: jak duże jest biuro, ile osób będzie pracowało w jednym pomieszczeniu i oczywiście, jakie funkcje ma pełnić. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie niezbędnych produktów do każdego biura – w tych kwestiach na pewno nie ma wyjątków. Sprawdź, jakie meble biurowe najlepiej sprawdzą się do Twojej przestrzeni.

Meble do małego biura – jakie wybrać?

Jeśli planujesz wyposażyć małe biuro,rynhrygtzacznij w szczególności od funkcjonalnego planu. Niewielką przestrzeń trzeba dobrze urządzić, aby wyposażenie biurowe jej nie przytłoczyło. Zacznij od rozplanowania, ile biurek potrzebujesz i jakiej wielkości powinny być.

Biurko biurowe w niewielkim pomieszczeniu powinno być oczywiście w miarę możliwości małe, a przy tym niezwykle praktyczne i funkcjonalne. Mamy dla Ciebie dwie propozycje, które zazwyczaj sprawdzają się najlepiej: proste, małe biurko Amber Duo oraz biurko z szafką drzwiową. Oba biurka są niezwykle praktyczne i będą w pełni odpowiednie do małej przestrzeni.

Jakie krzesła do biura wybrać? Nasza propozycja to krzesło obrotowe taktik mesh, które bez problemu dopasujesz do swoich potrzeb i przestrzeni. Do wyboru zarówno kolor, jak i tapicerka, a także cały mechanizm i dodatki, jak na przykład podłokietnik, czy kółka.

Nie zapomnij również o szafie do biura oraz szafkach do biura na dokumenty. W małym biurze, niska szafa z przestrzeniami aktowymi Oliver M lub trochę większa szafa z przestrzeniami aktowymi Oliver L będzie dobrym rozwiązaniem.

W małej przestrzeni, meble recepcyjne również bywają niezbędne. Niska lada recepcyjna Optimus lub lada wysoka Begost sprawdza się doskonale do małego biura. To nowoczesne meble biurowe, które pięknie wypełnią niewielkie pomieszczenie, dodając mu przy tym lekkości i odpowiedniego charakteru.

Jakie meble do dużego biura?

Jeśli szukasz wyposażenia do dużego biura, tutaj również nie możesz zapomnieć o funkcjonalnym planie. W gabinecie, a także przestrzeni wspólnej dużego biura, możesz postawić na zestaw mebli biurowych, który od razu będzie do siebie pasował i zdecydowanie ułatwi Ci zadanie wyposażenia biura.

Duże biuro to często większe pole do eksperymentów. Jeśli Twoje biuro potrzebuje wyposażenia call center, postaw na osobowe biurko call center moduł 2. Jeśli natomiast potrzebujesz zapewnić pracownikom więcej miejsca na komputer i dokumenty, a Twoja przestrzeń na to pozwala, skuś się na biurko narożne na stelażu z kontenerkiem.

Zarówno do biurka call center, jak i biurka narożnego dobrze sprawdzi się krzesło obrotowe taktik.

Większe biuro oznacza zazwyczaj więcej pracowników, a co może się z tym wiązać – więcej dokumentacji. W związku z tym, na pewno konieczny będzie zakup szafy do biura oraz szafek na dokumenty. Polecamy wybrać szafę Remus L, która charakteryzuje się ciekawym i praktycznym wyglądem – połowa szafy jest zamykana, natomiast druga połowa otwarta. Doskonały mebel do większych biur. Do niektórych pomieszczeń, dobrze sprawdzi się również otwarty regał do biura Saxum L.

W dużym biurze, meble recepcyjne zdecydowanie mogą być większe. Z naszego doświadczenia wynika, że jednym z najlepszych i najbardziej praktycznych rozwiązań są: narożna lada recepcyjna z nadstawką oraz lada recepcyjna prosta z nadstawką w połowie długości.

Praca z domu – jakie meble biurowe na home office?

Pracujesz z domu i zastanawiasz się, na jakie meble postawić, aby urządzić swój pierwszy, praktyczny home office? W przeciwieństwie do wyposażenia dużych biur, pracując na home office nie potrzebujesz zaopatrzyć się w stoły biurowe, szafy biurowe, lady biurowe, a tym bardziej meble recepcyjne.

W tym przypadku bez wątpienia wystarczy Ci jedynie dobre biurko, krzesło do biurka i kontenerek lub niewielka szafka na dokumenty. Jakie meble będą najbardziej funkcjonalne i sprawdzą się do Twojego pomieszczenia?

Przede wszystkim zacznij od biurka, a następnie dobieraj do niego odpowiednie dodatki. Do większego home office, doskonale sprawdzi się narożne biurko z szufladami Magnus. To wygodne biurko biurowe, które możesz bez problemu dopasować do swoich potrzeb – zarówno kolorystycznie, jak i umieszczając szafki po wygodniejszej dla Ciebie stronie. Do mniejszego home office, dobrze sprawdzi się jego mniejszy odpowiednik – małe, narożne biurko z szufladami Magnus. Mimo że jest mniejsze, to bez wątpienia równie wygodne. Jeśli dużo czasu spędzasz przed komputerem, zdecydowanie postaw na biurko z elektryczną regulacją wysokości. Biurko z regulacją wysokości pozwoli Ci na pracę w trybie sit and stand, czyli jedną z najlepszych opcji dla dobrego samopoczucia i korzyści zdrowotnych.

Kolejny krok to wybór odpowiedniego krzesła do biura. Dobre krzesło do biura powinno mieć możliwość regulacji wysokości, aby odpowiednio dopasować się do biurka. Dobrym wyborem będzie krzesło obrotowe z regulacją wysokości Intrata. To wygodne krzesło do biura, które również odpowiednio dopasujesz do swoich potrzeb. Postaw na odpowiadający Ci kolor i rodzaj tapicerki, a także mechanizm, podstawkę, czy podłokietniki. Wszystko dostosowane specjalnie pod Ciebie!

Ostatni punkt to dobra szafka na dokumenty do biura. Jeśli szafka przy biurku jest dla Ciebie niewystarczająca, zaopatrz się w niewielką szafkę z półkami otwartymi. To dobry dodatek do biura, który także dopasujesz kolorystycznie, aby pasował do całej przestrzeni i tworzył spójną całość.

Te meble biurowe do podstawa na home office – dobre wyposażenie biura jest gwarancją bardziej efektywnej pracy.



Dodatki kluczem do sukcesu – wyposażenie biur od A do Z

Tworząc przestrzeń biurową, nie możesz zapomnieć o drobnych dodatkach. Krzesło obrotowe, biurko, a także szafki do biura i kontenerek zakupione? Czas pomysleć o szczegółach, które zapewnią pracownikom dodatkowy komfort.

- Uchwyty na monitor – doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy potrzebują więcej miejsca na biurku lub mają trudności z ustawieniem, czy montażem 2 monitorów. Wybieraj te z możliwością regulacji wysokości, aby dopasować monitor do swoich indywidualnych potrzeb.

- Przepusty na kable – proste rozwiązanie na męczący problem z dużą ilością kabli na biurku. Taki dodatek do biurka to nie tylko wygoda, ale również większe bezpieczeństwo dla pracownika.

- Ładowarki bezprzewodowe – sposób na uniknięcie dodatkowych kabli na biurku. Wmontowana ładowarka bezprzewodowa na pewno doda pracownikom dużo komfortu.

- Podgrzewacz do kawy na biurko – doskonała sprawa dla wszystkich smakoszy kawy. Uwierzcie, że ten przedmiot może okazać się niezastąpiony dla pracowników biurowych.

- Nadstawka na biurko – dodatkowe miejsce na dokumenty to zawsze duży plus. Nadstawka na biurko pozwoli Ci trzymać całą, niezbędną dokumentację na wyciągnięcie ręki.

Pamiętaj również o drobnych przedmiotach, jak kosze na śmieci dla każdego pracownika, czy odpowiednie oświetlenie. To właśnie szczegóły tworzą komfortowe miejsce pracy i sprawiają, że jest ona przyjemniejsza i bardziej efektywna.

Planując wyposażenie biur trzeba zrobić odpowiedni plan i mocno się go trzymać, aby o niczym nie zapomnieć. Mamy nadzieję, że z pomocą naszego artykułu, uda Ci się wyposażyć zarówno małe biuro, jak i to większe, a także swój własny home office. Na Mebway.pl znajdziesz wszystko, czego będziesz potrzebował. Napisz do nas maila, a nasi doradcy klienta chętnie Ci pomogą i dobiorą wszystko tak, aby współgrało z Twoją przestrzenią i odpowiadało Twoim potrzebom.